MaDict Helpdesk

Onze first line support medewerkers helpen graag bedrijven bij eventuele technische problemen binnen de IT omgeving.

Een computer die crashed, een mail die niet wil verzenden, een back-up die niet meer werkt, een applicatie die vastloopt, enz…

Indien je remote support nodig hebt, nemen onze techniekers, mits jouw toestemming, de computers eenvoudig over met onze Madict Support tool.

Deze handige tool kan je hieronder downloaden:
Download Support Tool

Melding van storing/probleem

Melden van een storing of probleem kan op de volgende manieren gebeuren:
1) E-mail:
Stuur een mail aan helpdesk@madict.be met daarin uw probleem of vraag en wij registreren deze.
2) Telefonisch:
Bel ons op het nummer 03 535 55 55. Wij noteren u probleem en zullen achteraf terug contacteren.
3) MaDict Support Tool:
Deze is standaard geïnstalleerd op alle bij ons aangekochte computers. Hiermee kan je een ticket aanmaken met een screenshot. De handleiding om dit te doen is te vinden hier.
4) Contactformulier:
Vul het contactformulier in en we zullen je achteraf terug contacteren.

Interesse om samen te werken?

Partners

Contacteer ons